Header Ads

Toziuha Night DR Game Mobile Android In 2022 New








mirror









Classicvania Game Tribute. Fight with the alchemy and the Iron whip!

This is not the story of a heroine who seeks to protect people. Xandria, for selfish reasons, goes on a dangerous mission to Dracula's castle.

In Transylvania, the story is told of a legendary alchemist named Vlad Tepes (Dracula), one day he was sentenced to death for having made a pact with a Toziuha, and thus acquiring demonic power. Years later, several alchemists from [The Order] have been found impaled outside Dracula's castle, and it seems that somehow Vlad Tepes has been resurrected in search of revenge.

Find out more about this tragic story of a girl who fights with a whip of iron chains, a cruel reminder of a tragic past.

*This is a game made by a fan of Classic-vania games, just that*.



/Penghargaan Game Classicvania. Bertarung dengan alkimia dan cambuk Besi!

Ini bukan kisah seorang pahlawan wanita yang berusaha melindungi orang. Xandria, untuk alasan egois, melakukan misi berbahaya ke kastil Dracula.

Di Transylvania, kisah ini menceritakan tentang seorang alkemis legendaris bernama Vlad Tepes (Dracula), suatu hari dia dijatuhi hukuman mati karena telah membuat perjanjian dengan Toziuha, dan dengan demikian memperoleh kekuatan iblis. Bertahun-tahun kemudian, beberapa alkemis dari [The Order] telah ditemukan tertusuk di luar kastil Dracula, dan tampaknya entah bagaimana Vlad Tepes telah dibangkitkan untuk membalas dendam.

Cari tahu lebih lanjut tentang kisah tragis seorang gadis yang berkelahi dengan cambuk rantai besi, pengingat kejam dari masa lalu yang tragis.

*Ini adalah game yang dibuat oleh penggemar game Vania Klasik, hanya saja*.



Video Gameplay
hi




Follow for daily post on Instagram @gamemobilenow
https://instagram.com/gamemobilenow

❗Jika anda melihat konten ini di web / blog lain copyright belong by :
www.gamemobilenow.com

Mohon kunjungi Link diatas Terima Kasih❗

#gamemobilenow
#gamemobile

No comments