Header Ads

Tegra Crafting Survival FPS POLYGONAL GAME MOBILE ANDROID



Mirror

Play zombie shooter game in magical world. Craft and building.

Do you like to survive after the apocalypse? In this game you will meet many interesting monsters and undead. Build houses and equip your base. Craft, mine resources, craft tools and weapons. Shoot and kill unique zombies. Create your own open world.

Tegra is a first-person shooter, where you have to shoot hordes of monsters and zombies from another world. This survival shooter tells the story of a magical disaster that results in the mixing of several worlds. A portal has been opened to our world from the world of Tegra, where many magical creatures and zombies have entered. Fight for survival in a huge open world. Choose the best small weapons to fight the monsters that come your way.

The player is the chosen one designed to balance the world and prevent the total conquest of our world. First, you have to find food and make some primitive tools.

Game features:

- Various weapons to fight zombies, mobs and many other opponents.
- Craft and building. Unique crafting system – get resources, hunt, find lots of useful objects or weapons. More than 150 recipes for crafting.
- Zombie survival shooter.
- One of the best survival simulator you have ever seen.
- Explore the world and collect resources.
- Interesting storyline.
- Interaction between the world and the environment.
- Unique diverse levels.
- Has a variety of game scenarios.
- Lots of unique opponents, zombies and bosses.

Are you ready for action in this awesome craft survival shooter game? If you don't want to die, try to make the best equipment. Shoot and kill all the zombies and monsters in this shooter game! Survive in a vast and open world of zombies. Start your journey and become a hero.

/Mainkan game penembak zombie di dunia magis. Kerajinan dan bangunan.

Apakah Anda suka bertahan hidup setelah kiamat? Dalam game ini Anda akan bertemu banyak monster dan mayat hidup yang menarik. Bangun rumah dan lengkapi markas Anda. Kerajinan, sumber daya tambang, buat alat dan senjata. Tembak dan bunuh zombie unik. Ciptakan dunia terbuka Anda sendiri.

Tegra adalah penembak orang pertama, di mana Anda harus menembak gerombolan monster dan zombie dari dunia lain. Penembak bertahan hidup ini menceritakan kisah bencana magis yang mengakibatkan pencampuran beberapa dunia. Portal telah dibuka ke dunia kita dari dunia Tegra, di mana banyak makhluk ajaib dan zombie telah masuk. Berjuang untuk bertahan hidup di dunia terbuka yang besar. Pilih senjata kecil terbaik untuk melawan monster yang menghampiri Anda.

Pemain adalah yang terpilih yang dirancang untuk menyeimbangkan dunia dan mencegah penaklukan total dunia kita. Pertama, Anda harus mencari makanan dan membuat beberapa alat primitif.

Fitur permainan:

- Berbagai senjata untuk melawan zombie, massa, dan banyak lawan lainnya.
- Kerajinan dan bangunan. Sistem kerajinan unik – dapatkan sumber daya, berburu, temukan banyak benda atau senjata yang berguna. Lebih dari 150 resep untuk kerajinan.
- Penembak bertahan hidup zombie.
- Salah satu simulator bertahan hidup terbaik yang pernah Anda lihat.
- Jelajahi dunia dan kumpulkan sumber daya.
- Alur cerita yang menarik.
- Interaksi antara dunia dan lingkungan.
- Tingkat beragam yang unik.
- Memiliki berbagai skenario permainan.
- Banyak lawan, zombie, dan bos unik.

Apakah Anda siap beraksi di game penembak bertahan hidup kerajinan yang mengagumkan ini? Jika Anda tidak ingin mati, cobalah untuk membuat peralatan terbaik. Tembak dan bunuh semua zombie dan monster di game penembak ini! Bertahan hidup di dunia zombie yang luas dan terbuka. Mulailah perjalanan Anda dan jadilah pahlawan.

Info Game
Title : Tegra Crafting
Dev : Avega games
Year : 2020
Size : 489mb
Mode : OFFLINE
STORE : playstore (Free Game)
Platform : Android
Rating : 3.9 from 5




Video Gameplay





Follow for daily post on Instagram @gamemobilenow
https://instagram.com/gamemobilenow

❗Jika anda melihat konten ini di web / blog lain copyright belong by :
www.gamemobilenow.com

Mohon kunjungi Link diatas Terima Kasih❗

#gamemobilenow
#gamemobile

No comments